sâmbătă, 23 ianuarie 2016

 Nascuta Inger, Karmen Suciu Iasi, 2016
Cartea “Nascuta Inger”, este o carte motivationala a omului din oglinda, este cartea unor experiente si trairi prin prisma pierderii persoanelor dragi, dar mai ales prin pierderea copilului! O poveste in care se regasesc multi, pentru ca fiecare duce o drama in spate!
"Ma numesc Carmen si scriu mereu ceea ce simt, ce traiesc iar scrisul pentru mine este ca lacrima neplansa! Am aceasta pasiune din copilarie pentru ca imi place sa ofer lumii iubirea si lumina sufletului meu!
Cartea aceasta am scris-o dintr-o suferinta acerba prin pierderea ingerilor mei, invatand totodata ca iubirea invinge chiar si durerea!"
"…oamenii trec in viteza pe langa tine, rareori se opreste cineva sa te asculte si sa te inteleaga, fiecare are povestea lui, fiecare isi duce in spate povara care i-a fost harazita si aproape toti purtam in suflet rana unei dureri! Nu avem timp sa fim prieteni, sa ne ascultam, sa ne intelegem, sa ne intindem mana reciproc..."
Asadar am placerea sa va invit, cu drag, la o incursiune in lumea sufletului in 264 pagini.
Puteti achizitiona “Nascuta Inger”, 33 lei
1. prin cont bancar RO04BRDE240SV92664952400 BRD IASI, transport gratuit prin Posta Romana, livrare in maxim 5 zile lucratoare.
2. ramburs prin posta, 33 lei + 17 lei transportul (livrare in 5 zile lucratoare)
3. ramburs prin Fan Courier 33 lei + 19 lei transportul (livrare in 2 zile lucratoare)
Pentru toate modalitatile de achizitionare, sunt necesare domiciliul, numele si prenumele si numarul de telefon, care vor fi scrise in mesaj privat pe pagina de facebook a autoarei. (Karmen Suciu) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu